Busradenizli Ben green clean aldım deterjan olarak, yumuşatıcı almadım . Şuan 29+5 iz kıyafetlerimizin hepsi yıkandı ütülendi dolabında duruyor son zamanlar ev temizliğiyle uğraşmaktan ona vaktim olmaz diye erkenden aradan çıkarttım . Çamaşırlarını 30 derecede 600 devirde yıkadım