Birayy ya bana diyet listesi verdiler ama maalesef ki duyamıyorum. Benim benim açlık 110 oldu en yüksek ama tokluk yüksek çıkıyor. Dışarıdan hazır hiç bir şey yemiyorum. Pilav makarna beyaz ekmek yemiyorum. Sık sık ve az az beslenmeye çalışıyorum. Doktor günde 40 dk yürüyüş dedi ama evde 3 yaşında çocuğum olduğu için fırsat bulamıyorum. Hatta iki gündür biraz fazla hareket halindeysim dışarıda, ama çok ağrım var iki gündür de