Prensesimmm_ Bugün hastaneye gittik kızlar bu haftada sancin olmazsa biz müdahale edicez artık dedi moralim bozuldu
Hazalaskin Prensesimmm_ hiç moralin bozulmasın 40+4 de Doğum yaptım doğumum kendisi başladı hızlandırmak için suni sancı aldım korkma allah bi avazda kurtarsın 💕