Eyaa dozu git gide arttırabiliyorlar
Ben ilk başladığımda 1 doz alıyordum sonra 2 3 derken şuanda 4 doz alıyorum sonunda 12- 13 lere düşürebildik
6 doza kadar kullanan duydum
Birde hastanede 3 gün falan yattım bu sebepten ötürü, mükemmel tuzsuz ve tatsız yemeklerde etki etmiş olabilir :D
Şimdi evde de aynı şekilde besleniyorum oldukça yararlı oldu, 4 doza çıkmadan ve ciddi anlamada beslenmemw dikkar etmeden önce benimde tansiyonum 16 17 leri buluyordu benimde kaç kez zehirlenme yaşadığımı falan düşündü doktor her defasında protein bakıyor ama çok şükür çıkmadı şimdiye kadar
Sadece rutin bir kontrolde idrarda protein eser miktarda çıkınca hemen 1 doz olarak başladı
Ondan sonra doz arttı ama çok şükür protein falan kalmadı