29 haftalıkken gittiğimde bebek 1514 gramdı. Bir önce ki kontrolüme göre 1 ayda 2.8 kilo aldığım ve bebek 300 gram aldığı için doktor biraz kızdı. 3 hafta sonra gel dedi. 3 hafta boyunca sabah kahvaltıda yumurta kaşar beyaz peynir ve ceviz yedim ara öğünde meyve akşam yemeğinde çorba ve sebze haftada bir köfte yada tavuk yedim. Yemekten sonra ki ara öğünde yoğurt çiğ badem fındık falan yedim. Baya dikkatli beslendim. 32 haftalıkken gittiğimde bebek 2014 gram olmuştu kendim de 500 gram kilo almıştım. Aldığım kilo bebeğe gitmişti. Şimdi 35 haftalığım bu şekilde besleniyorum. Tartıda kendim 100 gram aldım. Cumartesi günü kontrol var bakalım bebiş kaç olmuş 😂 Hareketli olmak senin için iyi kendine kilo almıyorsun. Bebeğe de zararı olmuyor . Hamileliğim boyunca yatıyım. Hareket etmeyim falan demedim.