Ferday normal doğum da ağrılı oluyor. Mecbur çekeceğiz sezeyan dediyse de bence vardır bir bildiği. Riske atmayın. Ne kadar ağrı olabilir ki hepsi geçici sonuçta önemli olan anne ve bebeğin Sağlığı bence. Benim de bebeğim iri o yüzden sezeryan önerdi doktorum. Ben de kabul ettim. Her şeyi göze aldım yani. Korkmayın bence. Her şeyin hayırlısı olsun.