xRukenx 5-6 gündür geçmek bilmeyen ara ara giren sancılarım var ama henüz yoğunlaşmadı.. Nst de sancım çıktı yatış verdiler ama açılmam yokmuş bende korktum gidip gelip açılma varmı diye bakarlar filan diye eve geldim.. Ara ara girip çıkıyor sancılarım düzensiz.. Açılma için yürüyüş dışında ne yapabilirim🤷🤷
rky2 xRukenx merdiven inip çıkın 2′şer çıkıp teker teker inin, pilates topunda zıplayın, kasilmalariniz çoksa ılık bir duş alın, squat egzersizi yapın, hurma yiyin, yer temizler gibi çömelin.