Ben de geçen sene histereskopi polip ameliyatı oldum. Çok ağrım ve kanamam oldu sonrasında 2ay kadar . Hep rahmime bir zarar mı verdiler acaba diye düşündüm durdum): sonra tüp bebeğe başladım tüp bebek doktorum tekrar histereskopi yaptı bir zarar olmadığını söyledi. Ama tüpten negatif sonuç aldım): Hala aklımda soru işareti acaba zarar gördüm mü diye ):