Merhabalar kızlar pazartesi gece 1 de benim aşırı mide bulantim ve baş dönmem vardı. Sabah ayağa kalkamadım hiç iş göremedim yemek bile yiyemedim hep başım dönüyordu doktora gittim akşam serum verdiler tansiyonum yüksek çıkmıştı dil altı hap verdiler falan iyi oldum sonra vertigo ilacı verdi bana sabah akşam içiyorum ama hala gün boyu baş dönmeleri yaşıyorum midem çok kötü bulanıyor yemek yiyemiyorum aşırı baş dönmem var kan sonuçlarımız bekleyeceğim göstermek için o derece kötüydum. Belki aranızdan bu sonuçlardan anlayan vardır diye atmak istiyorum. https://imgyukle.com/i/QiTfhj
https://imgyukle.com/i/QiT9r8
https://imgyukle.com/i/QiTwlo
Qllah rızası için eşim çalışıyor izin alamıyor bebeğim var küçük hiç kimsem yok bırakıp gidebilecek. Yardımcı olursanız çok sevinirim