AylnDogn Arkadaşlar merhaba bugün 15+5 olduk. Hastane randevum vardı. Ben çocuğumun kız olacağını hissediyorum fakat doktorum büyük bir ihtimalle erkek ama yanılma payı var dedi. Kafam çok karışık… sizce hangisidir tahmin edecek olan arkadaşları bekliyorum