Merhaba arkadaşlar ben tüp bebekle hamile kaldım 12. Gün kan değerim 129 çıktı doktor 10 gün sonra çağırdı ama keseyi görmekte çok zorlandı bende hevesle gitmiştim kalp atışını duyarım diye şimdi 1 hafta sonra yeniden çağırdı bu sefer inşallah gorrum bebeğimi 🥹