Bende 10+6 yım bugün birazcık karın ağrım var ama doktorum telefonla normal dedi 😅😅 sürekli herşeyden korkarak da bu süreç geçmez farkındayım ama malesef biraz tedirgin oluyorum 🥹 mide bulantımarım için doktorum geçen hafta prilam verdi daha iyiyim ama uyuşukluğum ve uyku halim devam ediyor ☺️ sizde durumlar nasıl