binnurbudun
Kızlar 38 haftalık hamileyim vajinamda şiddetli ağrı var doktora gittim 1 cm açılma varmış nst ye bağladılar sancım var ama eve yolladılar biraz daha artması lazımmış Doğum ne zaman gerçekleşir ya ilk gebeliğim hiç birşey bilmiyorum bu arada sancılar yalancı Doğum sancısı değillermiş