Manolya45- Kızım olucak yeni öğrendim isim konusunda kararsızım kızlar yardımcı olun bana Buğlem, Ela, Gökçe, İnci isimleri arasında kaldım . Farklı öneridede bulunabilirsiniz
Elfercn- Ilgın istiyoruz bizde ama yine de başka isimlere de gözüm kaymıyor değil 🥹 çok zor seçim yapmakkk
Manolya45- beyzactnky ne sor işmiş hamile kalmadan önce direk şunu koyacağım diyordum şimdi bebek olunca bulamıyor insan
minikkalplim Ela isim karakteri cok iyi ben kız olsa elayı cok istiordum ama bugün cinsiyeti öğrendik erkekmiş benimki ☺️