Ucuncubebis İki hafta oldu sezeryan olalı. Dikiş yerlerimde ki ağrılar hafif olarak devam ediyor ama bi kaç gündür göbeğin simit kısmı ağrıyor dikiş yeriyle alakasız. Tam köşe kısmı sancılanıyor normal mi acaba
guzelanne01_ Ucuncubebis canım normal ağrıması sancılanması ,Sık sıkta bak açılma koku enfeksiyon kapmasın nemli ıslak tutma ayağınıda sıcak tut kış ayı olduğu için ufacık üşütmede sancı yapar
guzelanne01_ Ucuncubebis enfeksiyon canım mantarda olmuş olabilir doğumdan sonra oluyor sezeryan sonrası özellikle yeterli temizlenmediğinden diye düşünüyorum