Esragungor34 Ben 20. Haftaya girdim cinsiyeti de öğrendik oda yapmayı düşünüyorum ne zaman baslamaliyim
Pemberuya Esragungor34 bende 21. Haftaya girmek üzereyim 17. Haftada öğrendim cinsiyeti almaya başladım çünkü o kadar çok ıvır zıvır detayı var ki bebeklerin anca yetişir diye düşünüyorum zaten 8. Aydan sonra iyice ağırlaşırım dedim☺️
Naz0606 Esragungor34 bende 29 haftalık hamileyim ama yenidoğan kıyafetleri dışında bişey yapmadım daha 😊 yeni yeni odasını yapmaya başlıycak marangoz diğer eşyalarını da bir kaç hafta içinde alıcaz inşallah 😍
B_48_A Esragungor34 valla bende yarın 27 haftalık olucam inşallah 30.haftadan sonra düşünüyorum eşyalarını almayı bende hiç yapmadım yapma gereği duymadım erken diye
Bkmcnkr B_48_A bence yapmaya başlayın 30. Haftadan sonra ağırlaşmaya başlıyorsunuz biraz daha yorucu oluyor, yinede siz bilirsiniz tabi ☺️
Fadimegll321 B_48_A bence başlayın derim ben 33 den sonra ağırlaştım şu an 35+5 deyim keşke daha erken başlasaydım diyorum inanın eksikler bitmiyor
EzgiEren1 B_48_A en iyisini yapmışsınız acelesi yok kendinizi iyi hissediyorsanız eğer 38.haftada odaya son dokunuşum bu hafta bitti benim Alışveriş dediğimiz şey inanın bir günde bitiyor
Hilal2 Ben başladım ufak ufak 23 haftalıgım son zamanlarda bırakırsam zor olur maddi olarak çok sıkışırım diye ama eğer maddi sorunum yok dıyosan 1 günde bile alınır herşey
nurr0101 Esragungor34 Hamileligimi 7 haftalikken öğrendim. Doktordan çıkar çıkmaz e bebeğe gitmiştim 🤣🤣🤣 şuan 20+0 iz. Ve her şeyi hazır 🤣
symag Esragungor34 ben küçük küçük indirimde beğendiklerimi alıyorum. Birden hepsini almak maddi olarak zor olur diye
Seherak Bnce son haftalara kalıp ağırlaşmadan biraz daha rahat hareket ederken gezip dolaşıp alıp hazırlamak vs çok iyi oluyor ben öyle yaptım şuan 35.haftadayım ve gücüm yok birşeye 30.haftaya kadar yapmanızı öneririm
AliBarlasveAnnesi Toplu alışveriş bu zamanda çok yoruyor insanı maddi açıdan o yüzden yavaş yavaş almak en güzeli kendinize ihtiyaç listesi hazırlayın ben o şekilde yaptım yavaş yavaş listeye uygun şekilde eksikleri tamamlayıp aldım
Zerenella 031019 neden 18 hafta bir nedeni var mı bende 18 im de daha evvel kayıplarım var son haftalarda almayı düşünüyorum herseyi
3Tospikannesi Esragungor34 yavaş yavaş içine sinerek başlayabilirsin ağırlaşmadan bence Ben 16.haftadan gün aldım hala bişey almadım 😁 eşim hepsini birden alırız diyor cinsiyet de tam belli olmadı 😊
Nihlal Esragungor34 ilk çocuğunuzsa eksik asla bitmiyor 30.haftamdayım kıyafetten başka birşeyi yok onları da yeni aldık imkan varsa erkenden az az başlanmalı bence
Minikmucizemmm26 Esragungor34 ben 18+6 şuan da cinsiyeti öğrenemedik ama bişeyler almaya başladım ben kıyafet dışında
Tufan_aras Benim 2. Ci çocuk erkek desen herşey var süt kızım var kız kardeşimin kızı bacım herşeyini sakladı bana masraf kalmadı 😅