arirangg Siyahdnz Ben de 21+3 ben de bugün girdim detaylı ultrasona. Çok şükür iyiydi. Yüzünü ilk kez gördüm🥰
Badem_gozlum_ Yeri geniş annesi ondan bz sadece sert hareketlerini hissedyrz kilo aldıkça yeri daralicak daha çok hissedeceksin 🥰
Siyahdnz symag detaylı ultrason günüm bugun canım o yüzden geldım kendı doktorumda da muanem vardı sukur ıyımıs bebıs yuzunu de gordum 💙💙🧸🧸🧸
arirangg Siyahdnz Allahım sağlıkla kucaklarımıza almayı nasip etsin canım🥰 Sizinkinin cinsiyeti ne canım
1asel-duru Bende yarın gireceğim hem heyecanlı hemde endişeliyim bişey çıkarsa diye ikinci gebeliğim oğlumuz olacak nasipse ablası da var 😊