Nur4400 3kuzuAnnesiyim abla doktor bna tahmınde bulunmadı ya bıde özel doktor 13+5 im sende erkek dedın bılemedım bı hafta sonra gel ozmn soylıyım dedı gostermedı kendını dıyo gerçektende kımıl kımıl goremedık hıc