Kızlar merhaba ; Bugün itibari ile 15 haftalık gebeyim. 27 şubatta 2li tarama testi yaptırdık. 6 martta sonuçları çıktı. Riskli çıktı ve fetal dna önerdi doktor. Bugün başka bi doktordan fikir almak icin gittim oda perinatolojiye sevk etti. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Nasıl bir yol izledi. İkili tarama testindeki değerleri söylesem yorum yapabilecek olan var mı?