Azeriqizi hayalperest2310 yaa cok az kalmis sag salim kucagina al insAllah balum bir an once zaman gecsede bende 15 10diye hesap yapsam😩
hayalperest2310 Azeriqizi geçiyor canım hiç anlamadım bile şimdi de korku heyecan sardı beni darısı sana 🥰
Nhlhmz11 Azeriqizi çabuk geciyor hemde çok çabuk , benim normalde son 6ydi ama kızım beklemedi 2 hafta önce geldi 😇 şimdi 14 günlük oldu bile ❤️