Kızlar ben bugün pijama alayım diyorum 24 haftalık oldum kilo almadım geçen gün indirimden pijama almıştım s beden tam olmuştu ama hamile pijamasıydı yani genişleyecek bir şey kilo alsam da giyilebilir şimdi alacaklarım standart önden düğmeli olacak sizce hangi beden almalıyım s olmaz bence en az m almam lazım. Sizler nasıl yaptınız bu durumu?