Kızlar 13. Haftada aynı sıkıntıyı ben de yaşadım çok kötü grip olmuştum acil doktoru antibiyotik yazdı ertesi gün kendi doktoruma gittim kullabilir miyim diye .Hamilelikte tabiki istemeyiz antibiyotik kullanımı ama ateş varsa yada bağışıklık çok düşükse antibiyotik kullanabilirsin emin ol o daha az zararlı demişti. Ben 3 gün kullandım devam etmek istemedim biraz kendimi toparlayınca bıraktım çok şükür bi sıkıntı yaşamadık . Kayınvalidem 3 hamileliğinde de kullanmak zorunda kalmış . Yani doğru bişey yapmaya çalışırken hata yapmayın doktorunuza durumunuzu bildirin belki kullanmamanızın zararlı olduğunu söyleyecek. Ballı süt tüketebilirsiniz bide bol bol limon yiyin. Geçmiş olsun 🙏