Sevvl Aylavyu21 eczaneden doktorum hemen tak dediği için sezeryan korsesi diyip almış eşim inan çok rahatlatıyor hem dikişlere acı vermıyor ağırlığı topluyor hemde baya sarıyor daha 3 gün oldu dikişlerim toplanana kadar bunj takıp sonra toparlayıcı tayt alcam
Aylavyu21 Sevvl benim 1 ay oldu canim 1 ay korse kullandim ama artik vucugmduma bakinca tuaf hissediyorum 🙄 bir an once gtsin inceleyim istiyorum 😀😀
Aylavyu21 Sevvl valla benim ilk dogumumda gitmisti 7 sene sonra tekrar hamile kaldim 🤭🤭 dogumda gitti dogumdan sonra sanki emziriyorum diye mi ne (kendiki motive etme seklim 🤫🤫) gobegm cikti 😀 insallah gitcek
kubiko__ Ablam elitkorseden kullanmıştı gayet memnun kaldı bende doğumdan sonra oradan alacağım. Kalitesi dokusu çok iyi bir bakın isterseniz. Ekstra termal tayt ile hızlandırdı ablam göbek çevresini toparlama işini ☺️
Aylavyu21 kubiko__ bakipinceleyecegim canim mutlaka cunku gobegim kaldi ve onlemini almazsam devam edecek 🤭 ve bogazima dur diyemiyirum bu aralar aksamdan karar veriyieum dikkat edixem sabaha tatli yerken buluyorum kendimi
Sevvl Aylavyu21 doktorum çok yürü dedi öyle sezeryan pıskolojısıne girme dedi çok şükür ki bugun3. Gun ben kozlarımı gördüm sonra acm sonra belediye kımlik işlemleri vs hepsını yaptık eşimle gerçekten çabuk iyileşiyorsun pıskolojık zaten makarna ekmek pilav hamur işi fazla yağ yok vana bir liste vermıskk😂😂