momlife_7 Sizler bebişlerinize ne zaman kavuşuyorsunuz ? Biz artık çok heyecanlanmaya başladık bal kızımla 🥹🤍 Allahım sağ sağlim sağlıklı bi şekilde alalım bebişlerimizi kucaklarımıza inşallah 🤲🏻
pinar_033 momlife_7 bizde bizde son 57 ama 45 gün sonra falan alacak doktorum uykularım gitti resmen 🙂
gzl_2320 momlife_7 amin inşallah sağ salim vakti zamanı gelince kucağımıza alırız yavrularımızı🙏♥️ bizimde 68 gün kaldı uygulamaya göre
Crescent96 Bizimde uygulamaya göre son 64 gün 😊 ama sezereyan olacağı için daha erken olur muhtemelen