Fahriye1937 Nisan sonu doğum kısmetse kızlar, ancak sağ bacağım çok ağrıyor. Sizde de oluyor mu bacak ağrısı?
Hediyemmm Fahriye1937 acaba bakmak gerek doktorum ilaç falan bişeyde vermiyor normal dedi ama bazen dayanamıyorum agrılara
Ozge1177 Fahriye1937 Benim de sol bacağım ağrıyor 6. Aydan beri benimde nisan sonu en geç doğum. Burda bi postta çatı ağrısı olduğunu ve onun bacağa vurduğunu gördüm cidden de benim öyle sanırım yatakta sağa sola dönerken yürürken oturup kalkarken falan baya ağrıyor hiç geçmiyor