Asye22 Arkadaşlar 10 haftalık Ken detaylı ultason bakılıyor mu doktorum detaylı baktırdı lekelenmem gelmişti dün
havvaana Asye22 detaylıya 18-24 arası giriliyor diye biliyorum benim riskli gebelikti 19haftalıkken girmiştim ama 20 21 olsa daha net bi detaylı olurmuş bebeğim küçüktü biraz o yüzden. Seninki bence detaylı ultrason değildir de detaylıca bakmak anlamındadır bilemedim 10 haftada daha hiç bir şey görünmez diye düşünüyorum
Rabissssscee Asye22 detaylı değilde doppler olabilir mi? Kanama alanına vs bakmak için? Benim 15+2de ki kontrolde detaylı 4d bakıldı 18+2de tekrar bakılacak şuan organları, ölçüleri vs herşey düzenli güzel dedi ♥️
havvaana Asye22 elbette oluşmuştur ama ben o haftalarda düşük yapmıştım fasulye kadar birşey oluyor organları görünmeyeceği için dedim
1asel-duru Sizinki kanama olduğu için detaylı ultrason olmuştur normalde o hafta da ikili tarama bile yapılmıyor yani kanamanın sebebini bulmak için yapilmis olabilir çünkü organları tam olarak inceleyemez o hafta da erken detaylı ultrason için