Meloo35 Kızlar temmuz başı doğum nasipse 40 çıktıktan sonra kısa kol giydirilir diyorlar sizce bunlardan alsam kullanabilirmiyim
Mucizem33 Meloo35 mayısta benim doğum ben bile almadım bunlardan koye gidecem serin olur yaşadığınız yer de önemli bazen bebeklere boyle giydrilmiyor ya ondan dolayı
ballikedii Meloo35 uzun ve kısa kollu olarak karışık yenidoğan aldım 12 tane üst hep benimde haziran sonu temmuz başı isimli takım yaptırmayacağım ben onun yerine 3 tane normal hastane çıkışı aldım 1 tane eşofman takımı gibi bişey aldım çok beğendim patikli patiksiz alt 9 tane 20 tane ağız mendili aldım 15 çorap aldım gerisini almadık daha
Meloo35 Mucizem33 izmirdeyim biraz sıcak oluyor acaba uzun kol çokmu darlar diye düşündüm ama dediğiniz doğru
Medine05yasar guzelanne01_ net olarak kaç haftalıksın ben 18 haftalık hamileyim sezaryan olacam doktorum temuz sonu alacağız bebeği dedi benim kafam çok karışık bana yardımcı olurmusun birde siz hesaplasanız
Mucizem33 Meloo35 bende mersindeyim hatta adana mersin aradi tarsus en sıcak memleket doğmadan yazlık almak istemiyorum
Meloo35 ssseher bende hiç almadım kısa kol hep uzun aldım ama 40tan sonra kısa kol giydirilir diye duydum o yüzden sormak istedim bende doğumdan sonra alıyım
ssseher Meloo35 peki siz neler aldiniz ben daha alisverise baslamadimda neler almaya basladiniz ilk önce ve kac aylik olarak aldiniz
3Tospikannesi Mucizem33 Bende adanadayım kızım ağustos da doğdu ilk ince uzun giydirdim isilik döktü hep sonrasında hep askılı zıbınla gezdi sıcak oluyor şuan hamileyim ağustosa gelecek yine doğum yazlık alacam 😁
Meloo35 ssseher bende Şuan 4 adet yenidoğan takım var (bere , eldiven , alt, üst ) şeklinde . Daha 10 parça olan hastane çıkışı almadım onu isimli yaptırmayı planlıyorum 6 adet alt üst takım aldım 0-3 ay Tulum almayı planlıyorum şimdi 0-3 ay olarak
Mavisim099 Meloo35 Medine05yasar bende 17+4 hamileyim dogum tarihim 23 agustos gibi… sizinle aynı sayılırız neden temmuz sonu alacaklar bebegi
guzelanne01_ Meloo35 alma canım ben kızımı ocakta doğum yaptım ve sayısız etiketli kıyafetleri duruyor hala her iki tarafında ilk torunuydu Bende çok çok aldım ve ortak renklerdi hepside uzun kollu çıtçıtlı badi,Penye yelek sakladım şimdi giydirecem Allahım izin verirse sadece 11 li hastane çıkışı alacam isimli o kadar doğduğunda kilosuna havaya göre yarım kollu askılı alırsın
ssseher Hep 0-3 ay olarak aldiniz yani degilmi cevremdeki herkes ayni seyi soyledi hep cok cabuk buyuyorlar yeni dogan cok alma diye
guzelanne01_ Medine05yasar hesaplıyım canım son Regl tarihin ne Ben 25 haftalığım haziran sonu temmuz başı olacak doğumum kızım sezeryan olduğu için Allahım izin verirse yine sezeryan olacam sen kendinmi istiyorsn sezeryanı
Syma_07 Meloo35 aynısı bende düşündüm ama benim temmuz sonu giyeceğini düşünmedim belki 9 ayını alabilirsin seneye giyer
Medine05yasar Mavisim099 sezaryan ve 37 haftalık olunca alacaklar cnm tansiyon yüksek diye dünde tıp fakültesine gittim oda 34 haftalıkken alalım dedi bende şaşırdım