Ya kızlar baktım bir cok kişi yazmıs varis falan diye konusuyorlar ama bende oyle bir damar görüntüsü yok , Tövbe estafrllah sol vajina dudağı şişmiş.😳
Hareket edince hafif bir sızı var sanki baska da birsey yok hatta azaldı sanki o sızı
Ben şoooook ☹️ Kaşıntı yok yanma yok ele gelen kitle yok ,öyle pis akıntım yok
Hayır hormonlar desen neden sadece tek taraf
Basına gelen var mıııııı
- Hafta serklajlıyım . Sürekli yatıyorum ondan mı acaba 🤷🏼♀️