Nazli-61 benim de bu haftada sancım çıkmıştı doktor açıklığa bakar büyük ihtimal sonra da seruma gönderir tekrar nst çeker ama serumda bişey yok sadece su oluyor genelde susuz kalınca ve aç kalınca sancı çıkıyormuş nstye girmeden bir litre su içip öyle girin mutlaka şu an 37deyim hiçbir sorun yok sancımda çok az çıktı