Yogurtlupilav tüp bebek yöntemiyle hamile kaldım 88 kilo ile mide bulantım ve kusmam da dolayı ilk üç ay 8 kilo vermiştim bu gün kontrollüm vardı 2 kilo daha vermişim de doktoruma sordum bu kadar vermen normal değil ama bebek çok iyi gelişimi haftasına göre de bir hafta önde gidiyor gayet sağlıklı dedi zaten fazla kilo vermemden dolayı sürekli takip altındayım bir problemim yok çok şükür