gulsumd1 Kızlar selam Bebek hareketlerini sağa yada sola yattığınızda yanlarınız da mı hissediyorsun normali bu mu 😅
Minis122 gulsumd1 ben yan yattigimda ayaklari kasiktan tekme hissediyorum yanlardan hissetmede bastirmasindan sadece oluyor genelde 20+4 haftaligim