Slm kızlar yarın 38 haftaya giriyoruz ama 2 3 gündür bebeğimin hareketleri çok azaldı dışarıdan belli oluyordu normalde tekme atarken artık çok hafif hareket ediyor dışarıdan da belli olmuyor karnım çok sertlesirdi ara ara o sertlikde gitti 2 hafta var daha kontrole sizde bu durumu yaşayan oldu mu normal bisey mi