Merhaba güzel anneler, 11 Mart’ta bebişimi kucağıma aldım çok şükür, iki gün önce doktora gittiğimde 2 cm açıklığımın olduğunu öğrendim, nişanım iki gündür gelmeye devam ediyordu, ilk gün koyu sarımsı ikinci gün kahverengiye yakın. Doktorum kontrole gittiğimde 72 saat içinde doğum oluyor nişan sonra iki gün geçmiş bugün doğurursun dedi, pazartesiyi görmezsin dedi. Ama benim hiç sancım yoktu taa ki cumartesi günü sabah tuvalette suyumun geldiğini fark edene kadar, hastaneye gittik eşimle direk. Beni nst ye bağladılar açıklığım 4 cm olmuştu suyumu doktor iyice akıttıktan sonra 10 dk da bir sancılarım gelmeye başladı ve 3 saatte bebişimi kucağıma aldım çok şükür 🙏 5 kere fln ıkındım çok başarılı değildi 5. Sinde 38+5 de geldi paşam, doğunca gerçekten bi rahatlama geliyor insana dikişi fln unutuyorsun onlar kendi kendine dikiyor hisetmiyorsun bile, bebişimi kucağıma verdikleri an paha biçilemez di. Allah sizlere de nasip etsin ben kurtuldum çok şükür, sormak istediğiniz bir şey olursa cevaplarım🥰