zeynepsg Haftaya girdim geçen hafta hafif bi kanamam oldu direk doktora gittik bir sıkıntı olmadığını ama ne olur ne olmaz diye düşük önleyici bir hap verdi o günü takiben kahverengi lekelenme oldu az az aradan 5-6 gün geçti yine hafif düzeyde açık renk kanamam oldu. Beni çok geriyor bu durum. Sürekli doktora mı gitmem gerek?
Esra2019 zeynepsg tekrar gitmelisin doktora progestana başlar. Bende de öle olmuştu 1 ay kullandım progestan. Kan uyuşmazlığı var mı?
2prensesannesiiii zeynepsg 6+1 de oldu 11 haftama kadar anca toparladı 20 haftama kadar progestan içtim o haftaya kadar ilişkide yasaktı dr ilacı bıraktırdı sonra 🙏🏻 Progestanı iç o toparlıyor kuzum geçmiş olsun benim kanamam kese etrafındaydı
Emineclk zeynepsg hıc korkma canım Allahın izniyle geciyor benımde ole olmustu kı ayakta calısıyodum progestan fitik kullandm sonra gecti ayaklarinin altına yastk koy istirahat etme sansın varda ıstırahat et iliskiden yzak dur bellı bi süre🌺🌺
Ozlemmisss zeynepsg Canım benimde oldu 1 hafta sürdü Bi de kahverengiydi. İlaçta vermedi. Allaha şükür Bi şey olmadı 32 haftalıgız su an 🙏
zeynepsg Esra2019 o ilacı verdi 1 haftadır kullanıyorum kan uyuşmazlığı da yok eşim de ben de pozitifiz diken üstündeyim sürekli tuvalete gidiyorum ilk kanamam cinsel ilişkiden 6-7 saat sonra oldu ondan kaynaklı mı acaba diye tedirgin oldum ama bugün de öyle bi durum olmadığı halde çok hafif bi kanama oldu açık renkte
Halise88 Benimde 8. Haftada olmuştu açık kırmızı renkli sabaha karşı kahverengiye dönmüştü ,doktor Progrstan verdi şu anlık bir sıkıntı yok çok şükür
zeynepsg Halise88 bana da verdi ilacı 1 haftadır içiyorum lekenmeye dönmüştü şimdi hafif açık bi renkte yine kanama oldu
Esra2019 zeynepsg başka ilaç verir ekstra ya da devam ettirir progestana çünkü kanama hala devam ediyor. Onu kurutana kadar takibe devam ederler sakıncalı çünkü ihmal etmeyin
Sibel_72 Tekrar gitmen lazım belki yatış verir belki ilaç donuzu katlar belki iğnelere başlar doktorunla irtibata geç mesaj at olayı tümüyle yaz zaten o sana gel ya da gelme der bide ilişkiden uzak dur
zeynepsg Emineclk çok teşekkür ederim canım. Ben de öğretmenim sürekli ayaktayım artık bi hafta filan rapor alayım en azından biraz dinlenmiş olurum.
zeynepsg Esra2019 cumartesi randevum vardı o zaman ben o günü beklemeyeyim hiç direk ulaşmaya çalışayım
zeynepsg Ozlemmisss benim açık pembe rengi oldu direk kahve rengi değildi sonra ilacı kullandım kahverengi lekeye dönmüştü bugün yine maalesef biraz daha pembeleşti renk
Ozlemmisss zeynepsg korkutmak istemem ama pembe için kötü derler. Doktora görün bence. Bende kahverengi oldugunda bile 2 günde bir gidiyordum
zeynepsg Ozlemmisss o yüzden tedirgin oldum ondan sonra 2 kere daha gittim kahverengiye döndü cumartesi randevum vardı ama ben daha erken gideceğim sanırım