Sevilayms devid 3 kan tahlilimde eksik ciktigi icin verdi bana. Onun disinda folik asit kullaniyodm haftam gelnce birakdim baskada hic bisey vermemisti son gittigimde omega ve multivitamn yazdi ama omegayi ne zaman icsem kusuyorum. Dun yine ayni sey oldu 😑 baskada bisi veŕmedi