Esram_lina Kızlwr adetime 1 ya da 2 gün var genelde 17 simde oluyorum erken gebelik testi yapsam sonuç alır mıyım acaba 6 gğn kala yaptığımda negatifti yine hüsrana uğramak istemiyorum gibi
Dilosss12 Esram_lina ben 5 gün kala erken gebelikle öğrendim ertesi gün normal kaset test yaptım onda bile gözüktü kan verdim 28 çıktı adete 4 kala dün yine yaptırdm 128 olmuş artış güzel 🥹 olmuş yap bence
Bulbulyuvasi Esram_lina bir şey söylemek istiyorum umarım yanlış anlaşılmam ben hamile olduğumu düşündüğüm ama aslında olmadığım çok an yaşadım ve test aldım baktım negatifti sonra hiç düşünmediğim bir zamanda hamile kaldım ne hesapta vardı ne de çok içimden gelmişti açıkçası yani bence nasip işi ama adete bir gün kala yapılması ben anlamadım tam olarak adet olacaksanız neden test yapıyorsunuz ki adet zamanı geçince yapmak daha mantıklı değil mi sistemi çözemedim
3MelekAnnesiiii Esram_lina canim bende 1 gun kala test yaptim ikinci cizgi cok koyu cikmisti🥰🥰 sende dene insaAllah Rabbim gonlunde olani versin🤲♥️
Esram_lina uzlet aslında adetime 6 gün kala yapınca negatifi gördüm diye umutsuzluğa kapıldım çok mu erken yapmışım acaba
Esram_lina Dilosss12 azıcık belirtim de var bel ağrısı kasık ağrısı birde 3 gündür falan ishalim ishal de galiba oluyormuş bazen
uzlet Esram_lina canım Bazen çıkmayabiliyor en garantisi adet gecikmesi ya da kan testi ver İstersen ben de geçen ay 6 gün öncesinde dayanamayıp yaptım Çok silik bir çizgi çıktı Hatta heveslenmiştim ama kan verince hamile olmadığımı öğrendim O yüzden en garanti öğrenme şekli kan tahlili vermek
Cansuatesss Bulbulyuvasi ben de hep test almıyordum sonuç hüsrandı dedım yok artık almacam dedım dedım gecıkmesını beklıcem dedim adetıme 4 gün vardı ıcımden bır ses tekrar almamı söyledi eczaneye gittim erken test aldım ve net ikinci çizgi ve pozitifti 😍
Minikmucizelere Esram_lina gebelik varsa çıkar canım yap ben dört gun kala yaptigimda cok silikti bi gun once yapsam cikmazdi belki o kadar silikti inşallah güzel sonuclar alirisn 🙏haberdar et yaparsan Belirtilerin var mı
Cansuatesss Esram_lina canım ben adetıme 4 gün kala yaptım pozitifti hemde çizgisi çok netti erken gebelık yapmıştım genelde çoğu bellı oluyor
Bulbulyuvasi Cansuatesss ay inşallah bir an önce sağlıkla kavuş yavruna Allah en çok isteyenlere versin o sınav da çok kötü
Ilay-1 Canım ben 13.ünde yaptım ikinci çizgi hiçççç yoktu dün 15.inde hem kan hem idrarda pozitif çıktı erken gebelik testiydi betamda 13.25 çıktı yani 2 gün bile çok farkediyor yapabilirsin hayırlı sonuçlar al inşallah rabbim sanada nasip eder