Ben bebeğin ilk hareketlerini 20. Haftadan hissetmeye başladım ilk gebeliğim. 22. Haftaya giriyoruz yarın. Bebeğin hareketlerini göbeğimin baya altında hissediyorum yani 5 parmak falan aşağısında göbek deliğimin. İlk başta böyle mi oluyo acaba ben daha yukarda olcak sanıyodum🤔