karanmom skar gebelikmiş kesem bebegim de vardi ama sezaryan dikisime yerlesmis bebek cok riskliymis benm icin olum ve rahim alinma gebeligini sonlandimak zorundayiz dediler kurtaj oldum kese karindan oyuzden gorunmuyormus yanlis yere yerlesmis bebek 😔 varmi skar gebelik geciren ayni sey tekrar eden oldumu