Bulbulyuvasi canım ilk gebeliğimde 41. Haftada suni sancıyla yatış verdiler çünkü gün aşımına girmiştim ve açılmam yoktu. Sabahtan akşama kadar sancı çektim 1cm bile açılmam olmadı. En son gece 11.30 da suyum gelince apar topar sezaryena aldılar. İlki sezaryen olunca mecburen ikinciyide sezaryen yapmak durumundayım. Her doktor ssvd yaptırmıyor riskli. Bide benim zaten açılmam olmuyor