Serife_1414 Bebeğim 4.5 aylık yanağında kuruluk var mustela kullandım hala gecirmedi ne kullanabilirim tecrübeli anneler
Eda06 Serife_1414 bioderma la roc veya cera ve temiz içerikli güzel nemlendiricilerdir. Kuru ciltler olan serilerinden temin edip kullanabilirsiniz. En güzeli cerave
Hizligonzales Serife_1414 benim bebegimin cildide kurdu atopik dermatit cilt sadece kuruluk varsa kizariklik vs yoksa sebamed bebek kremini kullanabilirsiniz ben onu kullaniyorum. Ama kizariklik vs varsa doktorads goturmenizi tavsiye ederim
Mincik Henüz doğum yapmadım tecrübeli değilim ama instagramda takip ettiğim bir çocuk doktoru vazelin bazlı kremleri öneriyordu
Mincik Bazı insanlar zeytinyağı papatya yağı lavanta yağı kullanıyormuş ama bebeğin gözeneklerini tıkadığı için çok zararlıymış