uzlet anneoluyoruuumm16 ben laboquick kullanıyorum ama elimdekiler bitince gebelik olmazsa bir gebeningünlüğünden almak istiyorum Çok hassas bir testmiş ödüllüymüş bir de
1ciftyesilgoz Birgebeningünlüğü kullandım innovita kullandım olmadı en son öylesine eczaneden artımed aldım o ay oldu 😂😂😂