myangelson Deletedmom_110 bence tavuk dünyası yap ne zamandır benim de aklımda o yüzden oyumu tavuk dünyasından kullandım 😂
Deletedmom_110 myangelson krema almam lazım o zaman kremam yok kız canım çekti şimdi yazarken onu yapayım bari 😋😋
myangelson Deletedmom_110 benim de gözümün önünde canlandı canım çekti 😂😂 bende bı ara tavuk alam da yapam bari 😂
Deletedmom_110 myangelson yap aşkım yap ben kekiklim yapıyorum çok leziz oluyor valla rakip olabilirim onlardan daha güzel yapıyorum
Eceecim anneoluyorm_ akşam dışarda kocamla date’m var 🥰 Elmalı Kurabiye yapayım dedim çay falan eve dönünce ☺️☺️
FatmaAselinAnnesi_60 kahvesever__ o kadın çok kaşıntı güzelce yorum attım geldi bileziğini attı hava atmaya başladı yoksa biz onla niye uğraşalım kendini bişey sanıyor bizlere fakir filan ne laflar etti
kahvesever__ FatmaAselinAnnesi_60 of gerçekten görgüsüzler ya bilenzik atmak nedir ya onunla mı zengin olunuyor insan olunuyor
myangelson Deletedmom_110 onu denemedim hiç ya ben hep onu yapmaya niyetlenip kendimi korili yaparken buluyorum 😂😂😂😂😂
Deletedmom_110 myangelson kesinlikle yapmalısın şiddetle tavsiye ediyorum çok leziz oluyor nefis yemek tariflerinde tarifi var ordan bakarak yapıyorum ben
Aaaysee anneoluyorm_ hastahaneye gidiyoruz zaten yol 2 saat gidip dönene kadar akşam oluyor 🥲 dönüşte bir yerde yer öyle gideriz eve gerçi 3 gündür yemek yapmıyorum oda ayrı olay 😂
myangelson Deletedmom_110 ayy bende korili olanı Refika dan yapiyorim kekiklimi de var onun oradan denemeyi düşünüyordum bakalım bu sefer öyle deneyeyim o zaman 🤩