Kızlar hastane çantanızı kaçıncı haftada hazırladınız(30+3 deyiz) ve aldığınız tüm ürünleri mi yıkadınız mesela 0-3 aylıkları mı yıkadınız yoksa hepsini mi yani 12. aya kadar eşya aldıysanız hepsini mi yıkadınız? Hepsini yıkayıp kaldırmalı mı yoksa zamanla yine tozlanır sadece şimdilik kullanılacakları mı yıkamalı önerilerinizi bekliyorum 🫶🏻💃