Kızlar erken doğum riskim var hem ilk gebelikte preeklampsi geçirdim ondan dolayı hemde şuanda 23. Haftadan beri plesanta yaşlanması var Allah’a şükür 33. Haftaya geldik bebeğim de 2 kilo olmuştu en son ciğer geliştirici 2 doz da vuruldum 3 gün önce konu şu ki ben ilk bebeğimi de bu haftada doğurdum ama o zayıftı ve preeklampsi bende baya yüksek seyretmisti bebeğin ondan da etkilendiğini düşünüyorum 20 gün sonra kuvezde vefat etti ben çok korkuyorum her günüm sters le geciyo inanin ki daha elbise bile alamadım bebegime korkudan sizce artık rahatlamali miyim bundan sonraki haftalsrda dogurup sıkıntı yasamayanlar yazabilir mi banads umut olsun teşekkür ederim simdidien