gzl_2320 bende bana kalsa çok erken di yıkamak ütülemek için ama çevremde herkes bebek ne zaman gelir belli olmaz olaki erken gelir, sen her şeyi hazır tut diye diye korkuttular 😂 doğum çantam yok ama kendime bir takım pilama almam lazım bir tane sabahlıklı elbiseli olarak aldım birde normal almam gerek depend falan almam gerek baktığımda hep eksik şeyler çıkıyor yine 😅