Tbayram aslında mama zararlı değil kendi fikrimi söylüyorum amacım sizi eleştirmek asla değil. ben 2021 de doğum yaptım hayat hastanesinde bebeğim ağlıyor , ebe sagma makinesi getirdi süt yok ddi bende çok rahat emziremedim göğüs ucum yara olmuştu o salak saçma pahalı kremleri almama rağmen… neyse 😂
çocuk dr u sabah mama verin ac bu şekilde olmaz ddi gece doğum yaptım kaynanam sürekli konuştuğu için az mama verdik eve çıktık silikon uc aldık ki kesinlikle doğum cantaniza alıp koyun ben 5 ay oyle emzirdim yaralar 5 ay geçmedi silikon uc aldık ama süt yeterli değil annem bu sefer de çocuk meme emiyor mama vermeyin diyor eşim le deliriyoruz ama yani dr mama verin gun de 4 defa 2 şer ölçek şeklinde ddi ve biz 5.gün dr gittik sarılık yüksek diye bi de zavallı çocuğumdan kan aldılar hastane de yattık bi gece yani belki onlar o kadar yorum yapmasa eşimle bana kalsa mama yese sarılık düşecekti yeterli beslenme olmadığı için sarılıkta düşmüyormuş bizimde böyle bir tecrübemiz oldu malesef 6 ay mama destekli gittik 6 aydan sonra meme ek gıda devam ettik 21 aylık kızım çok şükür sağ salim kavuşun sizde ❤❤❤ bu arada tekrar tecrübemi söylüyorum hayat hastanesinin odaları çok iyi geniş , hastane personeli , hemşireler, ebeler biz çok memnun kalmıştık