Daha zoru olamaz dedikçe daha zor şeyler yaşamak.. tarifsiz. Dün akşam wcye girdiğimde bir anda yıkıldım. Hiç lekenme vs yaşamamıştım be baya kıpkırmızı kan içindeydi çamaşırım. Ondan sonra nasıl hastaneye gittik, ne kadar ağladım, ne yaptım hatırlamıyorum. Ultrason için yataken bacaklarımın titremesi sadece aklımda..
kese duruyor çok şükür ama sabah akşam fitil koyduğum için hala kan geliyor. Bu kadar kırmızı olmasa korkmayacağım ama var mı böyle durum yaşayan. Acaba düşüyor mu yavrum bilmiyorum. Daha dün arkadaşlarımlayken sevinemedim bile içten demiştim gerçekten de öyle sanki benim değil gibi demiştim ve akşamına bunlar oldu.. ne yapmam lazım full yatmalı mıyım bilmiyorum kendi doktoruma ulaşmaya çalışıyorum buraya da yazmak istedim