Sezeryan doğum yapıp normal doğum nasıl geçti acaba doktorum Normal yapabilirsin dedi ama korkuyorum sizce normal yapmak daha mi doğru ve az acılı mi sezeryanda çok acı çektim 15 gün yattım kalkamadım toilete zor giderdim acıma çocuğumu bile emzirirken yatarak emzirirdim