busenaz68 Baraninci_35 tam 32 hafta olduk bugün. Normalden korkuyorum ozeldeki doktoruma sezeryan istiyorum dedim bir anda 39. Haftada yaparım dedi asla ikiletmeden.😁 Ama ben halen korkuyorum normal mi olsa diye de düşünüyorum yenemiyorum korkuyu☹️☹️☹️☹️☹️☹️
gzl_2320 Baraninci_35 30+2 yiz bizde. Normal doğum istiyorum ama evden ibaret hareket alanım. Temizlik de yapmıyorum sadece yemek bulaşık vs öyle şeyler. Normal doğumu etkiler herhalde
Mre busenaz68 ben de 31+3’teyim en başından beri sezeryan istiyorum normal bana daha fena geliyor ama iyi mi düşünüyorum kötü mü bilmiyorum 😂
Bebilito busenaz68 bizde bugün tam 32 olduk yarın doktor kontrolü var bakalım daha doğum hakkında konuşmadık
busenaz68 Mre normalde bir gün çekip sezeryanda aylarca çekiyoruz galiba ikiside birbirinden kötü 😁 ayağa kalkmak istiyorum normal de istiyorum ama bilmem ben kararsızım😁
msmerveacar Mre bende 30+3 teyim 😄 bu haftaya kadar doğum korkum vardı ama geçmeye başladı yaklaştıkça 😄
busenaz68 Bebilito benim ritim bozukluğum da var devletteki kardiyoloji kâğıt verirse sezeryan yaparım dedi ozeldeki de 39. Haftada alırım dedi. Kalp doktoru ne derse bizimde
msmerveacar Baraninci_35 30+3 deyiz bizde 😍bu haftaya kadar doğum korkum vardı bu hafta geçti normal istiyorum olursa , hayırlısı nasılsa öyle gelsinler sağlıcakla 😍
Yeniannis_ Bende yarın nasip ederse 30. Haftaya giriş yapıyorum heyecan ve korku var 🙈 kontrolümüz var bakalım sezeryan planlıyorum net tarihimiz yok🌸