Tubatgn adesayakarak Olmalı ben almadığıma pişman oldum. Yenidoğan bebek kasları tam çalışmadığı için emme işlemini çok iyi yapamıyor. Benim oğlum sarılık oldu. Allahtan çok ilerlemedi ama mamasız olmuyor illa çok az veriliyor.
Busraakay_26 adesayakarak bence olmalı bazen annenin sütü çok geç geliyor ya da bebek ememiyor ama bu durumda eğer mama koymadıysanız hastane veriyor diye biliyorum Hiç değilse Eskişehir hastanesi veriyor
Oykumir İlk doğumum sezeryandi hem sütüm gelmedi hemde göğüs ucum çok kötü yara olmuştu mama gerçekten çok iyi oluyor ,haftaya ikinci sezeryanim var hipp aldım anne sütüne en yakın diyorlar kilo alımı da iyi oluyor kullanan bebeklerin
ikibaloglanannesi 1 ay önce doğum yaptım. Bebivita koydum. Sezaryen olduğum için ilk gün çok işime yaradı. Hala daha günde 1 kez gece veriyorum.🧸